Zobrazit na mapě mapa

Změna velikosti písma

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30
Hlášení obecního úřadu
31 1 2
Ukliďme Česko, ukliďme KRUH
3
4
Zdravotní středisko Roztoky u Jilemnice - dovolená
5
Zdravotní středisko Roztoky u Jilemnice - dovolená
6
Zdravotní středisko Roztoky u Jilemnice - dovolená
Hlášení obecního úřadu
7
Zdravotní středisko Roztoky u Jilemnice - dovolená
8
Zdravotní středisko Roztoky u Jilemnice - dovolená
9 10
11 12 13
Hlášení obecního úřadu
14 15 16
Nebezpečný odpad
Elektroodpad
Velkoobjemový odpad
Obec Mříčná pozvánka Lidový dům
17
Velkoobjemový odpad
18 19
Železný šrot
20
Železný šrot
21
Železný šrot
22
Železný šrot
23
Železný šrot
Sokol Kruh - Dětské karnevalové odpoledne
Sokol Kruh - taneční zábava
24
Železný šrot
25
ČČK Kruh - sbírka starého ošacení pro Diakonii Broumov
26
ČČK Kruh - sbírka starého ošacení pro Diakonii Broumov
27 28
ZŠ Roztoky u Jilemnice - pozvánka k zápisu
29 30
Hlášení obecního úřadu
Sokol Kruh - Čarodějný večer
1
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách.

  2. Telefonické podání481 587 591

  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu posta@obeckruh.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Kruh, Kruh 165, 514 01 Jilemnice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách.
Telefonické podání: 481 587 591
Poštou na adresu: Obecní úřad Kruh, Kruh 165, 514 01 Jilemnice
Elektronicky na e-mail: posta@obeckruh.cz , (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 488bt4d
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

150 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

3,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře