Zobrazit na mapě mapa

Změna velikosti písma

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
31
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
1
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
Základní škola Roztoky u Jilemnice - zahájení školního roku 2021 - 2022
Hlášení obecního úřadu
2
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
3
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
4
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
5
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
6
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
7
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
8
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
Hlášení obecního úřadu
9
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
10
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
11
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
Pozvánka do Křížlic - Křížlické podletí 2021
12
Krkonošské muzeum Jilemnice - výstava Obrazy a plastiky
13
ČČK Kruh - zájezd Zahrada Čech Litoměřice
14 15
obchod v Kruhu - informace
Hlášení obecního úřadu
16 17 18
SDH Kruh - Ukliďme Česko, ukliďme Kruh
19
20 21 22 23 24 25
Sběr nebezpečného odpadu
Sběr elektroodpadu
Kontejnery na velkoobjemový odpad
26
Kontejnery na velkoobjemový odpad
27
Obecní úřad Kruh - úřední hodiny 27.9.2021
28
Obchod v Kruhu - informace
29
Hlášení obecního úřadu
30 1
Výlukový jízdní řád autobus - od 1. do 10.10. a od 11.10 do 11.12. 2021
2
Pozvánka do Čisté - Čistecký trail 2021
TK Kruh - Tenisový turnaj pro děti - KRUH OPEN
Výlukový jízdní řád autobus - od 1. do 10.10. a od 11.10 do 11.12. 2021
3
Výlukový jízdní řád autobus - od 1. do 10.10. a od 11.10 do 11.12. 2021

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách.

  2. Telefonické podání481 587 591

  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu posta@obeckruh.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Kruh, Kruh 165, 514 01 Jilemnice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách.
Telefonické podání: 481 587 591
Poštou na adresu: Obecní úřad Kruh, Kruh 165, 514 01 Jilemnice
Elektronicky na e-mail: posta@obeckruh.cz , (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 488bt4d
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

150 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

3,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře